Szkolne - str 2

  • Nauczycielka Francuskiego (III)

    - Wiem, że tam jesteś, gówniarzu! - przez drewniane drzwi dobiegł skrzekliwy głos woźnego. Chłopak właśnie dopadał do zasuniętej zasuwki, kiedy rozległa się kolejna ...

  • Szaleństwo.

    Koniec jest blisko. Podchodzę do krawędzi budynku. Jesienny wiatr rozwiewa moje złote włosy. Mogę stąd usłyszeć ich głosy. Ludzie z dołu mnie wołali. Nie tylko oni. W ...

  • Pamiętnik Rosie Jenner | [Rozdział 12]

    ~~~~~~Rozdział 12~~~~~~ Jestem lekko zdezorientowana. Nie mogę zrozumieć, co w rzeczach ojca robi zdjęcie innej kobiety i to tak ukryte. Czyżby tata... zdradzał...mamę? ...

  • Zapach truskawki

    ,,Zapach truskawki’’ Ile trzeba mieć lat, żeby móc się zakochać? Czy jest jakaś granica wiekowa, między ilością naszych lat, zauroczeniem, a miłością prawdziwą? ...

  • Szkolna Miłość cz.7

    Nastał kolejny dzień, gdy się obudziłam zerknęłam na ekran telefonu czy Patryk, może się odezwał. Niestety ponownie się rozczarowałam, na to wychodzi że to był jeden ...

  • Tajemniczy chłopak #1

    Hej. Tak na wstępie powiem wam że to moje pierwsze opowiadanie. Cała historia, którą tu przedstawię wydarzyła się u mnie w szkole. Zapraszam. Był 04 września czyli ...

  • Mój żywioł-PROLOG

    Mój debiut proszę o wyrozumiałość i zapraszam do lektury Urodziłem się jako wcześniak , już od urodzenia pod górkę super się zaczyna . Jednak to tylko prolog spokojnie ...

  • Sen we śnie

    Maks siedział w rogu sali, wpatrując się w wiszący na ścianie zegar. Za oknem lejący się strugami deszcz a w środku bełkoczący nauczyciel sprawiały, że chłopak ...

  • Posmakuj niedoświadczonego cz.2

    Koniec stycznia, początek ferii. Początek ferii oczywiście miałyśmy uczcić piciem. Ja Natasza i Wiktoria. Wyszło jak wyszło było nas więcej. Moja Kasia i parę innych ...

  • Problem cz.2

    Otworzyłam oczy. Zobaczyłam sufit. Szary, nieznany sufit. Mimo, że mieszkam tu już jakiś czas, ciągle nie mogę się przyzwyczaić do tego miejsca. Zaczęłam rozmyślać ...

  • Problem

    Siedziałam na korytarzu w mojej szkole. Byłam sama, nie miałam przyjaciół. Od trzech miesięcy chodziłam do tej podstawówki. ,, To już szósta klasa, postaraj się '' ...

  • Szatnia cz.2

    Przerażonego chłopca nauczyciel zaprowadził do pielęgniarki, po czym poszedł do dyrektora, a gdy ten dowiedział się o tym incydencie, wpadł w furię. Jego pierwsza myśl ...

  • High School Time part 2

    Nowy rok szkolny, 2 klasa liceum- Victoria poddenerwowana zmierzała w stronę szkoły. "Zaraz go zobaczę, ciekawe jak się ze mną przywita..." - nie mogła przestać myśleć o ...

  • Proszę, zrób to dla mnie..

    1 Września Otworzyłam oczy, przetarłam je i usiadłam na łóżku. Na zegarku widniała godzina 6:35, o 9:00 jest rozpoczęcie roku szkolnego. Spojrzałam na szafkę nocną ...