Sny - str 4

  • Śmiertelne zagrożenie

    Tak, tak, to mi się śniło parę dni temu :) Falowanymi liniami ''~~'' będę oznaczała przeskok czasu w śnie. Budzę się w zupełnie innym mieszkaniu, ale zbytnio się tym ...

  • Piękna pokusa

    Polecam przed przeczytaniem włączyć to: http://www.youtube.com/watch?v=3dM2qCCg6GE Halo? Czy ktokolwiek mnie słyszy? Wołam, ale na próżno. Mój głos odbija się od ...

  • tajemniczy mężczyzna

    To wydarzyło się kilka miesięcy temu..miałam się już kłaść spać.Położyłam się wygodnie na łóżku, przykryłam ciepłym kocem.Było gdzieś około godziny 24.00.Od ...

  • Przyjaciółki?

    Nie sen, ale musiałam się jakoś wyładować. Ludzie to szmaty. :) Z rozkoszą wsłuchiwałam się w krzyk, jaki wydobywał się z jej gardła za każdym razem, gdy za kolejny ...

  • Ona.. ciąg dalszy?

    Wybrałem się jak co dzień do lasu, żeby pooglądać piękno natury i być na sam ze sobą, lubię samotność, aczkolwiek nie zawsze. Czasem kogoś potrzebuję, jak każdy ...

  • Ona..

    Pewnego dnia wybraliśmy się z kumplami ze składu i paroma dziewczynami do lasu. Dziewczyn nie znałem, aczkolwiek moją uwagę zwróciła dziewczyna z pięknymi niebieskimi ...

  • Biała Kartka- Prolog

    Biegłam przed siebie, mijałam nagie drzewa, przechodniów, własne myśli, które przelatywały koło moich miedzianych włosów i znikały gdzieś za plecami. Odbijałam się ...

  • Zielone oczy

    -Dobra, kończę.Późno już się robi. Dobranoc. -Dobranoc - Tak zakończyła się rozmowa z moją przyjaciółką Niną. Ta, jasne. Dobranoc. Łatwiej powiedzieć trudniej ...

  • Dama Pik " Opowieść 1"

    Witam na początek chciałbym napisać że nie piszę często opowiadań ale tym razem coś się we mnie zmieniło :) kreatywność + 10 :D ale do rzeczy chciałbym tutaj ...

  • Gitarzysta z piekła rodem

    Przy czytaniu polecam posłuchać utworu użytego w historyjce. Nirvana – Smells like teen spirit Narkotyki zbawienna rzecz. Jak nie wiesz co począć to sobie je weź. A potem? ...

  • Rajski ptak

    Jakby nie było, to mi się nie przyśniło! Jednak brakuje pasującej kategorii, więc wybór padł na tę najbardziej zbliżoną. Tekst może nie jest najdłuższy, ale mam ...

  • Krwiożercze Łyżki

    Specjalnie dla Ahrii Byłam w ciemnym lesie. Mrok oplatał mnie od stóp do głowy. Drżałam z zimna. Jedynym źródłem światła był księżyc i gwiazdy. Wiał silny wiatr ...

  • Mój sen

    Jest późno w nocy. Gwiazdy świecą na niebie. Siedzimy koło siebie. Patrzysz na mnie tymi pięknymi oczyma. Uśmiecham się delikatnie i już po policzku spływają mi łzy ...

  • Czarna Saga

    I Otworzyłem oczy. Przede mną rozpościerała się nieskończona przestrzeń. W oddali majaczyła się linia horyzontu, gdzie widać już było jedynie rozpływającą się ...