Komediowe - str 4

  • Nadzy i poszarpani piłą mechaniczną w hostelu - część 2

    - Witamy w „Psach Hosa” – rzekł recepcjonista. – Co dla panów? - Jeden pokój. - Rozumiem, że łóżka osobne? - Coś sugerujesz, frajerze? – zdenerwował się Wick ...

  • Uroki współczesnego kina

    Wiecie co? Wczoraj obejrzałam sobie film, jeden z tych, co to pod koniec przyprawia o napady śmiechu i bezgłośne drwiny. Recenzja w gazecie sugerowała, iż fabuła będzie ...

  • Szurnięta Katarzyna cz. 11

    Cz. 11 Po ostatnich zmaganiach z telefonem stwierdziłam, że pora złapać jakiegoś chłopaka. A kto wie? Może to on mi kupi nowy telefon? Powiedzmy tak na pierwsze spotkanie ...

  • Drzewo. Marta i podglądacz

    Od kiedy pamiętam, zawsze podniecało mnie wrażenie, że jestem podglądana. Kiedy w czasie studiów mieszkałam na stancji, właściciel mieszkania podpatrywał mnie gdy się ...

  • Zakład w małym miasteczku

    /////////////////// SEN MARTY O BOHUNIE Zasnęła. Szybko pojawił się sen. Oto w eleganckiej bordowej sukni jest na jakimś balu. To chyba Sylwester w jej miasteczku. Sami ...

  • Wielki Łun

    Wielki Łun spadł na ziemię z nieba. Ludzie myśleli, że to kometa albo inne gówno, ale to była istota o wyglądzie kozy i umyśle delfina. Stworzenie owo potrafiło ...

  • Duchy i anioły

    Sid spoglądał na szpital. Nie dostrzegł w nim niczego szczególnego, żadnych odrapanych ścian, brunatnych plam, czy zapachu sików. Odbiegało to od dotychczasowych ...

  • Kulturysta i samowolka

    Wuj nasz Bakali Produtko był najznakomitszym w dziejach kulturystą w Murzinowie. Rok za rokiem wygrywał lokalne zawody pakerów, jego atutem były szerokie plecy. Swej pasji ...

  • Żona Pryncypiusza

    Stryj Pryncypiusz nie miał łatwego życia w pożyciu. Żona jego, będąc absolutnym antytalentem elektrycznym, co rusz psuła rozmaite sprzęty. Sztandarowym przykładem było ...

  • Uparty dziadek

    Dziadek nasz Antracyt Borysko należał do tych dziadów, których nie znosi się najbardziej. Gdy się na coś uparł, a upierał się stale na coś, to nie było zmiłuj ...

  • Zjadacz dupek pomidorów

    W naszej rodzinie niejeden jej członek zajmował się profesją kulinarną; szwagier naszego kuzyna, dla przykładu, został zatrudniony w pewnym nadmorskim pensjonacie, jako ...

  • Wincenty bimbrownik

    We wszystkich większych i mniejszych miejscowościach "turystycznych", w sezonie organizowane są jarmarki. Nie inaczej jest w Murzinowie, a to - ze względu na swoją wielkość ...

  • Niedaleka przyszłość

    Dziać się to będzie w niedalekiej przyszłości. Nasz potomek, Wodzisław Wędzidełko, będzie przedstawicielem pierwszego rocznika, który skorzysta z nowego systemu ...