Miłosne - str 5

  • Dla E. / Historia pewnej (nie)znajomości

    Dziś publikuję nie opowiadanie i nawet nie erotyk, a dwa wiersze, łączące się tematycznie w jedną całość. Przyznaję, że decyzja o ich dzieleniu się nimi wszem i wobec ...

  • Mezalians- wprowadzenie

    Historia zakazanego uczucia, rodzącego się w szpitalnych murach, o którym nikt nie może się dowiedzieć. Adam Joffe, jest jednym z najmłodszych i najbardziej wymagających ...

  • Bad Boy never gives up cz. 4

    -Ej mała!-usłyszałam krzyk mojego brata. Przewróciłam oczami i zeszłam na dół,co on znowu zrobił? Znalazłam go w salonie,pałętał się po pomieszczeniu tam i z ...

  • Na trzy

    W ciągu kilku miesięcy drzewa porastające ruiny starej fabryki zdążyły zmienić się zaledwie trzy razy. Od pięknych, zielonych, zamieszkiwanych przez roje pszczół, po ...

  • I'm nothing without you... #1

    (…) poczułam chłodny metal na mej skórze. W środku jednocześnie uderzającą adrenalinę i ogromny strach. Huk. Ból. Ciemność. Wszystko działo się tak szybko… Ze snu ...

  • Iluzja – rozdział 30

    Na kuchennym blacie po raz kolejny czekał ogromny bukiet róż. Ich czerwień niemal raziła mnie w oczy. Przyglądałam się im bez wyrazu. Drgnęłam przestraszona, gdy Gavin ...

  • Najsłabsze ogniwo - cz. 2

    -…Jankowscy, Nowak, Rębiesa, Korowicz. - łamaną, ale wcale nie najgorszą polszczyzną wysoki mężczyzna odczytał kolejne nazwiska. Podobnie jak kilkunastu kompanów ...

  • Najsłabsze ogniwo - PROLOG

    „Witamy w Tunezji! Koszt rozmowy 2 Euro/minuta, koszt wiadomości SMS 0,59 Euro, koszt MMS 0,99 Euro.” Dźwięk przychodzącej wiadomości utonął w zbyt głośnym ...

  • Najpotężniejsza broń - drabble

    – Kochanie, będzie dobrze. – Kciukiem otarł moje łzy. *** – Jak mogłeś! – Zerwałam łańcuszek z szyi i rzuciłam nim o ziemię. – Przepraszam… – powiedział ...

  • Codziennostrzał - 2 - Ślub - Tribble

    (komentarz przez "za krótką treść"), bum tara bum, pozdrawiam wszystkich i ogłaszam, że u mnie pada śnieg! Niesamowite, nie? Może to ostatni śnieg, jaki zobaczymy ...

  • Tęsknię... Cz. 70 (epilog)

    PROLOG: Vanessa - Van, mam złe wieści.- powiedziała Bianka, gdy fryzjerka kończyła upinać mi fryzurę. - Co się stało?- spytałam już i tak wystarczająco zdenerwowana ...

  • Za bardzo - Rozdział 27 - BONUSOWY

    Wpatruję się w sufit i nie czuję nic. Drobne, ciepło ciało wtula się we mnie, ale moje serce pozostaje niewzruszone – tak jak ja. Chciałem ją mieć tylko dla siebie, ten ...

  • HARSH #74 # 75 #76

    - Harry - Wybudzam się powoli ze snu. Oddycham spokojnie. Instynktownie szukam prawą ręką Brooklyn, aby móc ją do siebie przytulić i nacieszyć się jej przyjemnym i ...

  • Zagubiony kamień. Całe opowiadanie. 2020r

    Zgubiony kamień. Był sobie mędrzec z Lajonu. Na imię mu było Barnabas. Zainteresowany nauką ścisłą nie interesował się już żadną inną. Nie nauczyła go jednak owa ...