Inne - str 2

  • Próżnia

    Nie chcę żyć, ale nie chcę umrzeć. Czuje się zawieszona – w próżni. Jestem w próżni. Jestem pomiędzy. Może to ja jestem próżnią…? W próżni nie jest błogo ...

  • Wojna z Willym

    Opowiadanie nie jest mojego autorstwa. Jakiś czas temu wpadła mi w ręce książka będąca zbiorem opowiadań autorstwa Stanisława Sępa-Szarzyńskiego pod tytułem: "W ...

  • Aktorzyn(k)a

    „Światła! Kamera! Akcja!” – szanowny panie reżyserze, pańskie wołanie jest zbędne, w niczym mi nie pomaga, a tylko przyprawia o dreszcze, bom w głębokim transie ...

  • Recepta na odchudzanie

    Wierszyk - recepta na odchudzanie Chcę Wam dać panowie, panie receptę na odchudzanie. Zamiast ziółek, kropeleczek, strzelcie szybki numereczek! Przy nim ćwiczysz mięśnie ...

  • Refleksja II cze 2

    Dzisiaj to jest trzeci marca zaniosłam dwie reklamówki w jednej były nowe ubrania takie jak spódnica zamszowa, sweter granatowy, koszula nocna w kratę i niebieska bluzka na ...

  • Drwina.

    Drwina. Tej nocy, kochany, będziesz się śmiał. Rozbierzesz mnie ze wszystkich świecidełek i rozczarujesz się mną. Nieudolnie udawałam, że jestem... że jestem warta ...

  • Samotność

    Siedzieliśmy z królikiem przy stole. Królik rozgryzał słone orzeszki .Klął pod nosem Podszedłem do lodówki. Z zamrażalki wyciągnąłem wódkę. Rozlałem po jednym ...

  • Dialog żab

    Po środku lasu, niczym oko puszy rozciągał o się jezioro niemałe, nie duże. Obrośnięte było dookoła szuwarami i drzewami. Z brzegu na wodę wstępowała niewielka ...

  • Okno

    – Dlaczego masz kanapę pod oknem? Któregoś dnia zawieje tak mocno, że szyby powywala i wszystko to na ciebie spadnie. Oderwał się od książki, którą czytał, siedząc ...

  • Raj utracony, czyli jak trafiliśmy do piekła.

    Nie byłoby ZUS-u (ani składek, ani głodowych emerytur), podatków, opłat i mandatów. Nie byłoby zanieczyszczeń środowiska, ocieplenia klimatu przez emisje gazów ...

  • Dostęp do broni palnej w USA i jego skutki

    Mówiąc o kwestiach bezpieczeństwa wewnętrznego w Stanach Zjednoczonych używa się częstokroć bardzo mocnych obrazów związanych z masowymi strzelaninami, wskazując że na ...

  • Sedno

    Bzdury pan plecie, panie komisarzu. To nie była żadna miłość od pierwszego wejrzenia. To znaczy to była miłość, tak mi się przynajmniej wydaje, chodzi bardziej o to ...

  • Życie w policyjnych mundurach cz.XX

    W związku z uprowadzeniem sierżant Izabelli Pazurek i ciężarnej kobiety Grażyny Ełłko, na komendzie atmosfera była nerwowa. Komendant Przemysława Makłło zapewniała ...

  • Podstawowe zasady bycia przyzwoitym

    "Naucz się doceniać to, co masz, zanim czas sprawi, że docenisz to, co miałeś." Warto być uczciwym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieuczciwym ale nie ...