Erotyczne - str 33

  • BASZA część 18

    "Stworzył dla nich obojga sytuację bez wyjścia, któreś z nich w każdym wypadku zostanie ukarane. Przypomniał sobie własne, pierwsze kroki w świecie dominacji oraz ...

  • Kempingowy seks. Ratownik

    Kempingowy seks 3. Ratownik. Rano zeszliśmy na śniadanie całą trójką. W salonie był już ojciec i jego trzej koledzy a kilka minut po nas zeszły Ola i Majka, po których ...

  • Męski punkt G

    Czy próbowaliście już anal? Mowa o analu, ale nie takim zwyczajnym z jakim spotkacie się zazwyczaj, tym razem mówię o stymulowaniu punktu G u mężczyzn. Tak dobrze ...

  • #hot16 część 1

    Lubię spędzać weekendy w samotności, ale tylko czasami... Mój tryb życia nie pozwala mi na częste, sobotnie randez vous z Netflixem. Praca w korporacji bywa mocno ...

  • Ginekolog hobbysta 4

    Dobrze, ze mam swoje lata, bo inaczej mój kuzyn mógłby trafić do więzienia za molestowanie. Nie można było tego inaczej nazwać. Dotykał mnie po wszystkich moich miejscach ...

  • Skryty. cz.2

    Obudził się wcześnie rano, słońce dopiero zaczynało wędrówkę po niebie. Myślał że to był po prostu dziwny sen, jednak jego przyjaciółka naprawdę spała obok niego ...

  • Jak zerżnął mnie w dupę Jamajczyk ;-)

    Nazywam się Kacper i w dniu, w którym wydarzyła się ta historia byłem przekonanym o swojej heteroseksualności prawiczkiem. Wszystko miało miejsce na wyjeździe z tatą na ...

  • Boże Narodzenie. Marta i kolędnicy cz. II

    - A czy majtusie też ma koronkowe? – zawtórował, głosem udającym bas, turoń. Poczułam, że moje nogi są rozkładane na boki. A więc doskonale obejrzą moje majtki! ...

  • Zamiana ról

    To była czwarta, a może nawet piąta nasza „wspólna” delegacja, a ja pierwszy raz zaznałem odrobiny przyjemności z tego powodu. Wspólna piszę w cudzysłowie, bo ...

  • Wszystko zostanie w rodzinie, część dwunasta.

    Moje małe pomalowane bezbarwnym lakierem palce za nic w świecie nie mogły zapiąć kilku guzików mojej bluzeczki. Sama nie wiedziałam czy to przez zdenerwowanie, wstyd czy ...

  • Obłąkana "Dramat"

    Po północy jest tu ciemno, pewnie dlatego, że najbliższa latarnia znajduje się jakieś osiemset metrów stąd, a jej blask, o ile można użyć takiego określenia na te ...

  • Siedem

    Prolog Pierwszy raz los naprawdę mnie zaskoczył. Fakt, przez ostatnich siedemnaście lat często bawiliśmy się w podchody, kpiny i pogróżki, jednak tym razem uderzył z ...

  • Zagubiona turystka - moja fantazja cz. 9

    - Jest pan nad wyraz uprzejmym dżentelmenem! Tak chętnie i tak komunikatywnie wytłumaczył mi, jak mam jechać… Jak ja się teraz panu zrewanżuję??? - „Boże! Jak on ...

  • Mój cień

    Jest jak cień. Trudno ją ominąć, zostawić w tyle, czy wyprzedzić. Trudno przestać rozglądać się na boki w poszukiwaniu śladów jej obecności. Jeszcze trudniej pozbyć ...