Erotyczne - str 32

  • Szara myszka

    Znacie kobiety w typie szarej myszki, prawda? Chyba każdy choć raz w życiu taką poznał, ale już niekoniecznie zapamiętał na dłużej. Zwykle cicha, nieśmiała ...

  • Ośrodek wczasowy – Dzień czwarty

    Kolejny cudowny dzień, gdyby nie te obowiązki tylko być jako pensjonariusz. No ale nie ma co narzekać bo bym tylko wydawał kasę, a tak przyjemne z pożytecznym. Dzisiejsze ...

  • Lekcja Pianina

    Stanąłem przed drzwiami mieszkania mojej nauczycielki pianina i zapukałem do drzwi. Dobiegające z wewnątrz dźwięki Sonaty Księżycowej Ludwiga van Beethovena ucichły, a ...

  • Rumcajs

    Bajka dla dorosłych, z elementami bdsm. W rzaholeckim lesie od tygodnia padał deszcz. Chociaż padał, to mało powiedziane. Oberwanie chmur (przynajmniej z dziesięciu) trwało ...

  • Pasożyt

    Andrew Boock Pasożyt Nancy obróciła się czując na plecach chłodny powiew powietrza. Na alabastrowej skórze pojawiły się ciarki, a nieprzyjemny dreszcz wstrząsnął ...

  • Przysięga

    Zapadał zmierzch,drzewa zaczęły chować się w subtelnym mroku ,a ptaki całkowicie zamilkły, przygotowując się do snu.Mimo, że ich podróż trwała dość krótko ...

  • Kolacja z eks

    Dwa tygodnie temu obchodziłem z moją obecną dziewczyną rocznicę odkąd jesteśmy razem. Było naprawdę miło i przyjemnie. Jest nam dobrze w związku. Przyszła sobota i ...

  • Igraszki z Szefem

    Moja przygoda z szefem wydarzyła się jakiś czas temu jestem Krysia i na ogół nie robię takich rzeczy, ale tego dnia wypiłam za dużo i poszłam na całość. Mój szef ...

  • Doktor Sylwia

    - Proszę wejść - usłyszałem w odpowiedzi na moje delikatne pukanie w drzwi. Niepewnie sięgnąłem do klamki, wziąłem głęboki oddech i wszedłem do gabinetu. Moim oczom ...

  • Blogerka. Sex w parku

    Hej kochani czytelnicy mojego bloga to mój pierwszy wpis tutaj mam nadzieję, że spodoba to co zamierzam tu umieszczać . Mam na imię Magda 23 lata, jestem zwyczajną ...

  • Ciotka Magda - spełnienie (cz.3)

    Powoli zmierzałem do pokoju, w którym posłusznie czekała moja ciotka, byłem mega podniecony faktem, że za moment będzie w całości do mojej dyspozycji... Doza lekkiego ...

  • Przygoda na konferencji

    Skandalicznie wczesna pora, o której miałem samolot sprawiała, że czekając przed bramką na wpół spałem, grzejąc dłonie papierowym kubkiem herbaty. Jestem ...

  • Moja opiekunka cz. 2

    Kiedy usłyszałam skrzypiące drzwi, uchylające się, pomyślałam... "To już koniec! Jestem skończona... Wyśmieje mnie, rozpowie w szkole. Mogłam się z nią nie ...

  • Pani Anita. cz. 2

    Byli już po kursach, wracali do apartamentu po długim i nużącym wykładzie. Pani Anita w milczeniu otworzyła drzwi do ich chwilowego lokum. Nie podnosił jednak wzroku ...