Erotyczne - str 30

  • Truskawkowe trouble

    To był zwyczajny dzień. Nic szczególnego, można by rzec. Tylko ja i truskawki. Całe mnóstwo truskawek, w końcu taka już była ta pora roku. Jadłam je na okrągło. Wcale ...

  • Mechaniczny Kochanek

    Strużka wilgoci sączyła się spomiędzy ud przegrywając walkę z grawitacją, gdy z perwersyjnym zafascynowaniem przyglądałam się maszynie. Spore koło zamachowe, żelazne ...

  • Miejskie przygody cz. 3

    Wyszedłem od Moniki jakoś po 7. Nie było to łatwe, bo widok jej nagiego ciała znowu rozpalił ogień w moich lędźwiach. Silne podniecenie ostudził dopiero chłodny ...

  • Byłam puszczalską suczką

    Pamiętasz ze szkoły te laski, które malowały się jak kurewki i na lekcji nie mogłeś oderwać oczu od ich jędrnych pośladków, gdy rozwiązywały zadanie przy tablicy? ...

  • Wspomnienie lata

    być jak sen ulotny zapachem na poduszce zagnieceniem pościeli wspomnieniem lata Patrzyła, jak otaczającego go grono wybucha śmiechem. Brylował w towarzystwie wodzących za ...

  • Marta i tajemniczy ogród cz. 44

    – Patrz mała, jakiego mam dzielnego fajfusa! – Rozpiąwszy rozporek, zaprezentował męskość Marcie, tuż nad jej twarzą. – Przypatrz się dobrze narzędziu, co ci zaraz ...

  • Zapłodnienie zaraz po porodzie

    Witajcie, to moje drugie opowiadanie na tym portalu. Dziękuję za miłe słowa. Nawet zapoznałam bratnią duszyczkę która tak jak ta przeżyła super seks w trakcie ...

  • Piękne potwory

    Obudziłem się. Oczy otwierałem z trudem. Głowa bolała mnie niemiłosiernie. O co chodzi? - pomyślałem. Gdy byłem już w stanie dobrze się rozejrzeć, zdałem sobie ...

  • Kobieta w czerwieni

    Włożył do ust papierosa, oparł się o barierkę i zamknął oczy. Myślał o niej. Stała się jego uzależnieniem. Słodką chwilą rozkoszy, która zmieniła jego życie ...

  • Agent Erotycznych Ubezpieczeń

    Irytujący dzwonek rozdarł ciszę. Wstałam od biurka zawalonego książkami i przewróciłam oczami mamrocząc pod nosem o sesji. Dzwonek zabrzęczał ponownie. - Idę! Już ...

  • Fantazja na zamówienie. Ciąg dalszy ciągu dalszego.

    Po ataku w domu, kiedy została zerżnięta we własnym ogrodzie, Anna stwierdziła, że dalsze środki ostrożności nie mają sensu. I tak ją dopadnie. Powróciła więc, do ...

  • Sara i Samanta Cz. 2

    Sara i Samanta Cz. 2 Karol obudził się, ale jeszcze nie otwierał oczu. Pod ciepłą kołdrą w wygodnym łóżku było mu błogo i nie chciał żeby ta rozkoszna chwila się ...

  • "Ukarana"

    To był wieczór jak każdy inny. P pracował na laptopie do późna, a K już spała po ciężkim dniu pracy. W okolicach godziny 1 w nocy P położył się spać. Jak zawsze ...

  • Przebudzenie (Marty)

    Osoby, które zauważą podobieństwa do opowiadań Historyczki mają rację ;) Drzwi sklepu skrzypnęły niemiłosiernie. Grzegorz podniósł głowę i aż poprawił okulary ...