Erotyczne - str 166

  • Marek

    Przyszła środa, pierwsza po moim powrocie z Hanoweru. Jak zwykle w środę poszłam do mojego zakładu kosmetycznego, Ewa zrobiła swoje, po Ewie dobrał się do mnie Marek ...

  • Dubeltowa rekreacja

    Pierwszy Dubelt ? dwie Basie. Według Słownika Języka Polskiego PWN - Dublowanie ? wykonywanie czynności niezależnie od siebie przez dwie osoby, ewentualnie stosowanie w tej ...

  • Sauna

    Bardzo lubimy z żoną wygrzewać się w saunie. Najbliższa znajduje się w ośrodku sportowo-rekreacyjnym, położonym kilkaset metrów od naszego mieszkania. Ostatnio ...

  • Spotkanie

    Dwa dni po zabawie w saunie zaprosiliśmy na wieczór nowych partnerów mojej żony. Żona ubrała się w seksowną czarną bieliznę, pończoszki i wysokie szpilki. Swoje ...

  • Samotna Marta

    ?MARTA" ? erotyczne przygody pewnej, zwyczajnej, samotnej dziewczyny. *** Stała tak zziębnięta i przemoczona na tym zapomnianym przez Boga przystanku autobusowym i rozglądała ...

  • Mleczna przygoda

    Było chłodne, deszczowe, późnojesienne popołudnie. Wracałem ze szkoły. Drzwi do klatki schodowej były otwarte. Przemoczony, zziębnięty wbiegłem po schodach na moje ...

  • Solarium

    Tego dnia musiałem dłużej zostac w pracy. Zbiegły się dwie dostawy które w dodatku przywieźli zbyt późno aby się wyrobic na czas. Wyszedłem po 20 zmęczony i wkurzony ...

  • Gorąca maturzystka

    Asia chodziła do 4 klasy liceum i była bardzo solidną uczennicą. Nadchodząca matura nie robiła na niej większego wrażenia. Jedyne co ją martwiło to jej dziewictwo. Nie ...

  • Impreza rodzinna

    A właściwie to organizowane przez rodziców. Z wiadomych względów i ta bardziej rozrywkowa część rodzinki na nich przebywa. A ze są suto zakrapiane alkoholem .. . sami ...

  • Ewa i Iwona

    Co pewien czas, wraz z kolegami z pracy organizowaliśmy spotkania tylko dla facetów. Tym razem organizacja przypadła mnie. Zapowiadała się niezła impreza - dwunastu ...

  • Siostry

    To było w czerwcu 2004 roku w Bieszczadach. Mieliśmy pojechać tam we dwoje , ja i Basia. Mieliśmy siedemnaście lat i swój pierwszy raz dawno za sobą ale jej starzy wierzyli ...

  • Sex w hotelu

    Z chłopakiem jestem już prawie dwa lata. Ogromnie Go kocham. Był moim pierwszym facetem, nauczył mnie wszystkiego, a że bardzo Mu ufam, nasz seks jest otwarty i cudowny ...

  • Matka Kolegi

    Miałem wtedy 17 lat. Był grudniowy, zimny wieczór w czasie, którego siedziałem z rodzicami w domku. W pewnej chwili zadzwonił dzwonek do drzwi. Poszedłem otworzyć. W ...