Erotyczne - str 2

  • Biurowa suka 3

    Następnego dnia Grzesiek obudził się, czuł się dziwnie spokojny. Rozejrzał się po nie swoim pokoju, na podłodze leżały ubrania Natalii. Brała prysznic. To nie był sen ...

  • Historia Inkuba cz. 2

    Budziła się powoli w ten rozkosznie leniwy sposób jaki oferują tylko niedzielne poranki. Chwilę trwało nim uzmysłowiła sobie, że część dobrego samopoczucia zawdzięcza ...

  • Wycieczka pod namiot

    Jestem trzydziestosześcio letnią zabieganą żoną, mamą i pracownicą biura, szczupłą blondynką o dużych piersiach oraz okrągłej dużej pupie. Lubię ubierać w pracy ...

  • Marta i olimpijczyk 9 W bursie

    – Zaraz, zaraz! Dotrzymałem słowa! Powiedziałem, cytuję że “będzie dobrze” nie obiecałem, że nie będzie pytań, to ty o to prosiłaś. Ja powiedziałem, że będzie ...

  • Tytuł

    Ktoś głupi powiedział kiedyś, że ponieważ ma siostrę, zawsze będzie mieć przyjaciela. Siedząc w zatłoczonym pociągu, który z dwugodzinnym opóźnieniem wiezie mnie do ...

  • Szał Hormonów cz. 3

    Wszyscy są zaskoczeni, gdy Becky nie robi zamieszania, dowiadując się, że razem z bratem będzie dzielić pokój. Nawet nie mrugnęła okiem, gdy okazało się, że będą ...

  • Wszystkie jej tajemnice cz. 2 i 3

    Krzątaliśmy się po domu w wypracowanym przez lata idealnie zgranym tańcu. Właściwie bez słowa każde wiedziało, co ma robić. Wynosiliśmy na taras sałatki, przyprawy ...

  • Baśń o niewolniku z obcego kraju cz. IX

    Baśń o niewolniku z obcego kraju –IX Czas migoczących światełek i bombek szybko minął. Kai nadal czuł się jak w bajce, mimo tego, że jego Pani droczyła się z nim ...

  • Dojrzewanie

    Fikcja literacka- fantazje erotomana :) Siostra cały czas siedziała mi w głowie. Cały czas onanizując się moje myśli były skierowane ku wspomnieniom; które wydarzyły ...

  • Mikołajki. Pas cnoty

    -Szósty grudnia, szósty grudnia… -krążyło Jej po głowie. –Może powinnam dać mu jakiś prezent?-rozmyślała wracając do domu. Jej wysokie kozaczki całe były w ...

  • Benek zawsze dowozi

    Wiatr we włosach, zimny łokieć, muzyka! Benjamin Malicki bujał głową w rytm dziarskich gitar z facjatą promieniującą szczęściem wolnego człowieka. La, la, la, la, la ...

  • Gloryhole cz.2

    Kilka kolejnych dni upłynęło mi na nauce, chociaż z początku nie potrafiłam zbytnio skupić myśli. Wciąż myślałam o Monice. A żeby być szczerą, to o kasie, jaką ...

  • Warszawska skandaliczna telenowela erotyczna...część DRUGA !

    Chłopak wsiada i po chwili nasze spojrzenia się spotykają : dzień dobry Pani Marzeno, co za zbieg okoliczności, właśnie na Marlenke czekałem i - podrzucić Cię ? ...

  • Emigrantki 43

    Nie mogłam doczekać się tej chwili. Widziałam co Remek robił z Oliwką. Pragnęłam tego samego. Teraz to ja siedziałam na ogromnym fotelu ginekologicznym z rozłożonymi ...