Erotyczne - str 152

  • Spacerek po lesie

    Zawsze bardzo lubiłam spacery po lesie, szczególnie latem, kiedy przed doskwierającym upałem można schronić się albo w falach morza, albo właśnie w cieniu leśnym ...

  • Na basenie

    Drugi tydzień wakacji a ja wciąż byłam wolna. To była jakaś totalna masakra po przeżyciu 2 miesięcy mojego starego związku. Ale trudno takie momenty zdarzają się ...

  • W hotelu

    Poznałam jakiś czas temu chłopaka starszego o 3 lata. Postanowiliśmy się spotkać, ale żebyśmy byli całkiem sami on zarezerwował pokój w hotelu. Dziwiłam się samej ...

  • W szkolnym kiblu

    Historia w pełni realna. to działo się dawno temu. ; ) jak miałam 17 lat. wychodziłam z toalety, wtedy Marcin. < od dawna przyglądał mi się w klasie > zaczepił mnie ...

  • Niegrzeczecznie i ostro

    Proszę o wyrozumiałość to moje pierwsze opowiadanie. Jest ono w pełni zmyślone. Życzę miłego czytania ;D O nie! Dziś nie mam ochoty na romantyczny wieczór, świece czy ...

  • Mazury z Wojtkiem

    W zeszłym roku pojechałam na tydzień do domku letniskowego na Mazurach ze znajomymi. Był tam Tomek, Wojtek, Kasia i mój chłopak- Maciek. Drugiego dnia Maciek i Tomek ...

  • Ostro, szybko

    Nie jestem dziwką, ale zawsze marzyłam o tym, żeby jakiś obcy facet ostro mnie przerżnął. Wybrałam się do klubu, ubrana w krótką miniówkę. Usiadłam przy barze, a ...

  • Ja i druga kobieta

    Zawsze zastanawiałam się, jak to jest być z inną kobietą, jakie są doznania i odczucia. W końcu kobieta będzie najlepiej wiedziała, czego pragnę i oczekuję, co sprawia ...

  • Napalony mąż

    Opowiadania w pełni realne. Zacznijmy op przedstawienia postaci. Ja mam na imię Roksana i pracuję jako modelka, mój mąż to Łukasz i jest prezesem firmy. Ożeniłam się z ...

  • Gwałt analny

    Firma zorganizowała wyjazd integracyjny w góry. Pojechała większość firmy – około czterdzieści osób. Było zorganizowane ognisko, wycieczki, gry integracyjne i wieczór ...

  • Telefoniczna Znajomość.

    Zaczęło się całkiem normalnie. Pierwsze sms, rozmowy przez telefon do wczesnego rana, z czasem zauważyłam, że jest bardzo tajemniczy, choć mogliśmy rozmawiać o ...

  • Z życia prostytutki

    Prostytutka, kurwa, dziwka.... wiele już określeń słyszałam. Nie brałam nigdy ich do siebie, w końcu jestem panią z agencji i wszystkie te nazw są prawdziwe, nie robią ...

  • 1,Wracając z Ramzesa ....

    Wracając z Ramzesa zaczepił mnie mój pijany brat i powiedział że chce mnie bzyknąć ja się odwróciłam i zaczęłam odchodzić. Nagle poczułam że ktoś obmacuje mnie od ...

  • Mój pierwszy raz na ruinach

    Miałam kilkanaście lat. Byłam z chłopakiem o imieniu Karol, ten sam rocznik. Byliśmy razem już tydzień związek był namiętny, zakochaliśmy się w sobie. Wszystko działo ...