Erotyczne - str 150

  • Prysznicowe ekscesy

    Witam, to jest moje pierwsze opowiadanie, które postanowiłam pokazać publicznie. Liczę na Waszą szczerość, każdą opinię przyjmę i przeanalizuję każdy błąd, żeby ...

  • Powrót z urodzin...

    O północy wracałem z urodzin. W samochodzie panowały ciemności i tylko blade niebieskie światło z deski rozdzielczej oświetlało moją twarz. Miałem otwarte okno i ...

  • Pomoc sąsiadce

    Mam na imię Michał jestem z wykształcenia prawnikiem, mam 29 lat. Nie uważam siebie za faceta mało atrakcyjnego. Wręcz przeciwnie, dbam o siebie, dwa razy w tygodniu chodzę ...

  • Poznałem Ją w pracy.

    To była ciepła wiosna. Przyszedłem do pracy. Na korytarzu stała Ona. Miała na imię Ela. Gdy przechodzimy obok siebie zawsze posyłamy sobie gorące w swoją stronę ...

  • Czekając na autobus

    Wojtek zmierzał w kierunku przystanku autobusowego. Po męczącym dniu w pracy marzył o tym aby jak najszybciej znaleźć się w domu, wziąć ciepłą kąpiel i wypić piwo ...

  • Rozdziewiczona przez starszego kolegę

    Kasia, siedząc wraz z koleżankami na ławce, przyglądała się stojącej po przeciwnej stronie korytarza grupce chłopaków. Rozmawiali głośno i co rusz wybuchali donośnym ...

  • Kąpiel piana i My

    ... zmęczeni, przyjemnie zmęczeni poszli zmyć z siebie ostatnie ślady pożądania... Alicja poszła przodem chcąc przygotować kąpiel... . w łazience unosił się zapach ...

  • Ja i One

    Był sobotni wieczór, wspólnie z żoną wybieraliśmy się na drinka do jednego z klubów na starym mieście. Ja nie wychodziłem często natomiast moja żona Ewa wiedziała ...

  • Praca Grupowa. II.

    Piszę w końcu kolejną część. Niestety trochę mi to zajęło, brak czasu :) Miłego Czytania. Przez mój stan nie zważałam nawet że w pokoju znajduje się Moja ...

  • Dziki sex u Alicji

    Alicja jest wspaniała i zawsze kiedy się spotykamy jest coraz wspanialej muszę wam opowiedzieć koniecznie jak było kiedy pojechałem do domu do Alicji oj …. . choć nie ...

  • Karinka

    Codziennie jeżdżę do pracy tym samym autobusem z tymi samymi ludźmi. Wśród nich jest jeden Latynos, wysoki i przystojny. Owego poranka znalazłam jedyne miejsce wolne obok ...

  • Koleżanka z pracy

    Tego dnia przyjechałem do domu z kilkudniowej delegacji. Usiadłem na fotelu, włączyłem telewizor oraz komputer i zacząłem przeglądać facebooka. Moja żona pracuję w ...

  • Ten nasz pierwszy drugi raz

    . . znów pędziła na spotkanie... wiedziała, że oprócz chwili poświęconej na załatwienie spraw firmy to spotkanie będzie miało całkiem inny przebieg... Podjechała na ...

  • Piekielny szef 2

    Praca, praca, praca. Ile można? Szef mnie wykończy. Wiem, że jestem tylko asystentką, ale są jakieś granice. Zero wytchnienia i jeszcze te nadgodziny. Nie mam w ogóle ...