Erotyczne - str 146

  • Moja kuzynka i pierwszy raz

    Siema te opowiadanie zdarzyło się na serio A wiec Ja mam na imię Adam i mam 16 lat jestem trochę puszysty i nie za wysoki mam zielone oczy ciemny blond włosy. Pojechałem do ...

  • Ja, moja siostra i Kamil

    Ta historia zdążyła się rok temu, gdy ja i Kamil mieliśmy po 17 lat, a moja siostra Ewa 16. Pewnego dnia w wakacje ja i Kamil siedzieliśmy u mnie, zaprosiłem go bo ja i ...

  • Wykładowca

    Ciężko się wstaje rano na wykłady. Nie lubię na nie chodzić, szczególnie gdy nie muszę. Ćwiczenia to co innego. Zaliczyć trzeba. Więc zebrałam się i jak zawsze ...

  • Zboczony pasierb 2

    Minęły dwa lata. Marcin znów zjawił się u nas na wakacje. W tym roku kończy 18 lat i mamy z mężem mu je wyprawić. My, czyli ja. Jak zwykle wszystko przecież spocznie na ...

  • Wspaniała przygoda w namiocie

    Witam. Nazywam się Maciek i mam 17 lat. Jestem wysokim chłopakiem o ciemnych blond włosach. Była piękna, letnia niedziela. Wróciłem do domu z boiska, gdzie grałem w nogę ...

  • Cudowna noc cz. 2

    Kiedy Damian poszedł do mojego pokoju powiedział. Jutro sobota więc chyba mogę zostać u ciebie na dzień? Jasne, będzie super. Poszliśmy spać. Kiedy rano się obudziłam ...

  • Nieznajomy w kinie

    Od niepamiętnych czasów wybrałam się z mężem do kina. Nie wiem co się stało, że razem się tam wybraliśmy, ale cieszył mnie ten fakt. Było ciepło więc zarzuciłam ...

  • Gwałt

    Klub. Godzina 22:15. Marta siedziała przy barze sącząc drinka, już nie liczyła, który to z kolei. Miała zły dzień, zaspała do pracy, szef ją dobrze opierdolił, przy ...

  • Całkiem miły kac

    Z Basią poznałem się na portalu społecznościowym kilka dni wcześniej. Była znajomą ze studiów moje starego kumpla. Zagadałem do niej i rozmowa sama się ułożyła ...

  • Mandat

    Kinga spieszyła się do pracy. Zdecydowanie przekraczała prędkość. Nie obeszło się bez zwrócenia uwagi policyjnego radiowozu, który po chwili ruszył za nią i nakazał ...

  • Pouczmy się angielskiego.

    Kasia była drobną nastolatką o blond włosach i dużych niebieskich oczach. Jej piersi nie były zbyt duże, ale pupa była bardzo ponętna. Jej korepetytor od angielskiego, z ...

  • Marzenia o kuzynce część 4. (Pojedynek)

    Gdy my w troje leżeliśmy tak nago pod kołdrą w moim łóżku, zaskoczeni reakcją ojca i jego nagłym wyjściem, nagle usłyszeliśmy, że z potężną siłą, drzwi ...

  • Bajka o szewcu (prawie palgiat)

    Za siedmioma górami za siedmioma lasami Stało małe miasto a jego mieszkańcy byli zadowoleni z życia Całym miastem rządził król, który mimo twardej ręki miał w śród ...

  • Zaproszenie

    Ostatnio dostałem zaproszenie od Pauliny na domówkę do jej kuzynki. Paulina była w miarę ładną blondynką o dużych piersiach, zgrabnej pupci. Była bardzo spontaniczną ...