4-latka zaszła w ciążę! Urodziła trojaczki!!!

dzieciaki : 4-latka zaszła w ciążę! Urodziła trojaczki!!!
28 924 wyś.
92% 874
4-LATKA ZASZŁA W CIĄŻĘ! URODZIŁA ZDROWE TROJACZKI!

Zdjęcie o rozmiarze 660x455 i wadze 154 kB, opublikowano przez , w kategorii dzieciaki

Komentarze (15)

  • mariola

    mariola -

    To dziecko ma potworniaka, geniusze! Jest to rodzaj raka na wskutek czego wyrasta w jakiejś części ciała coś z ręką, noga lub zębami a nawet włosami. Weźcie sie najpierw doinformujcie, a potem piszcie bzdety na temat 4-ro latki w ciąży. CHOROBA! Znieczuleni ludzie :/// >:(

  • paulina

    paulina -

    a jak uprawialaś seks

  • No naprawdę....    ;D

    No naprawdę.... ;D -

    O jez!! No chyba 1 raz slysze o takich dzieciach! (które rodza dzieci -.-) troche lol i żal. Ok mam co robic lece

  • Misia

    Misia -

    Tak, a ja czytałam, że zostanę królową.

  • To sie stało

    To sie stało -

    Nie hejtujcie bo to wszystko przez basen czytałam o tym 1

  • treasure666

    treasure666 -

    udokumentowany przypadek z 1939 gdzie 5 lata z paragwaju urodzila dziecko. w 2001 w singapurze 6 lataka urodzila tez dziecko. ta dziwczyna jest chba jesli dobrze pamietam z tajlandii. i faktycznie urodzila dzieci. jest to bardzo rzadko soktykane ale niektore dzieci cierpia na takie schorzenie ze zaczynaja miesiaczkowac w wieku 8 miesiecy. a kosci macicy sa uksztaltowane do donoszenia ciazy w wieku lat 3. rzadko sie o tym mowi bo to pedofilia plus rzadie schorzenie

  • click

    click -

    Moze najpierw trochę poczytacie, a potem zaczniecie hejtować? Oczywiście, że jest to mozliwe kiedy u dziecka wystapi wczesne pokwitnie. Zboczenie to osobna kwestia..

  • LOLLLLa

    LOLLLLa -

    "okres" jest biologicznie możliwy u tak małych dziewczynek, przy pewnych zaburzeniach; jednak wielkość jajników i macicy hmmm

  • Hybrajan

    Hybrajan -

    Da fuq? Ale widać, że to Tajlandia lub Chiny

  • IdolwSzutrab7

    IdolwSzutrab7 -

    Mam tylko jedno do powiedzenia: Co kulfa? o.O o.O

  • Arni

    Arni -

    muszę was rozczarować bo faktycznie najmłodsza matka (jest to udokumentowane) faktycznie miała 4 lata.. Moje pytanie brzmi.. jakim zboczeńcem trzeba być by zainteresować się 4letnim dzieciakiem.. I nie pytam tu o księży bo oni to w ogóle odrębna kategoria ..

  • Patkro

    Patkro -

    To Logiczne w tym wieku nie da się.

  • haha a w tej bajce byly smoki??

    haha a w tej bajce byly smoki?? -

    haha a w tej bajce byly smoki??

  • Fineline

    Fineline -

    Taa... Jassne... Bo ktoś w to uwierzy. Jak najmłodsze dziecko, które miało okres miało 9 lat -.-

  • gość

    gość -

    Mało realne. W tym wieku dziecko nie ma okresu, to biologicznie niemożliwe.

Polub nas